Thursday, November 10, 2016

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تموم کن برو

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تموم کن برو با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mohsen EbrahimZadeh Called Tamom Kon Boro

تنظیم ، میکس و مسترینگ: مصطفی مومنی

دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ به همراه پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تموم کن برو,دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده,دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده

 

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تموم کن برو

متن آهنگ تموم کن برو محسن ابراهیم زاده

تموم شدی برای من حواسم از تو دیگه پرته

میدونی برای من صداقت همیشه شرطه

برو که ربط رابطه ما به هم بی ربطه

تو کم گذاشتی واسه من برای من دیگه تو مردی

گذاشتی پا رو حرفتو قسم هایی که می خوردی

برو که آبروی عشقمونو تو بردی

تموم کن برو که دیگه حس من به تو عوض شده

تموم کن برو که موندنم با تو خیال بیخوده

تموم کن برو کشش نداره دیگه ذهن و جون من

تموم کن برو نه دیگه حرف موندنو با من نزن

*****

چشات یه حرفی داشت و من نگاتو خوندم خط به خط

رو دست خوردی دیدم یه ردپایی اون وسط

یه نقطه ضعف کافی بود برای رد شدن ازت

چیزی نگو برو فقط برو فقط

تموم کن برو که دیگه حس من به تو عوض شده

تموم کن برو که موندنم با تو خیال بیخوده

تموم کن برو کشش نداره دیگه ذهن و جون من

تموم کن برو نه دیگه حرف موندنو با من نزن

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تموم کن برو روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام تموم کن برو اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://www.song2song.com/single-music/mohsen-ebrahimzadeh-tamom-kon-boro/

No comments:

Post a Comment