Wednesday, November 30, 2016

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام یه بار دیگه اشتباه کن

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام یه بار دیگه اشتباه کن با کیفیت اورجینال

Download New Song By Benyamin Bahadori Called Ye Bar Dige Eshtebah Kon

ترانه: فرید احمدی ملودی: بنیامین بهادری تنظیم: امیر قدیانی

آهنگ جدید بنیامین به نام یه بار دیگه اشتباه کن منتر شد امیدوارم لذت ببرید

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام یه بار دیگه اشتباه کن,دانلود آهنگ بنیامین بهادری,دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام یه بار دیگه اشتباه کن

متن آهنگ یه بار دیگه اشتباه کن بنیامین بهادری

اگه میتونی خودتو برسون دارم نفس نمیکشم
اما پامو پس نمیکشم من از تو دست نمیکشم
دستمو بگیر که دارم میمیرم دستاتو میخوام بگیرم
دارم می افتم بگیرم من دارم از دست میرم

یه بار دیگه اشتباه کن دوباره به چشمام نگاه کن
یه بار دیگه استباه کن دوباره به چشمام نگاه کن
یادت باشه نگاهتو دوست داشتم
اولین اشتباهتو دوست داشتم
یادت باشه نگاهمو دوست داشتی
آخرین اشتباهمو دوست داشتی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام یه بار دیگه اشتباه کن روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام یه بار دیگه اشتباه کن اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2gzl5yM

No comments:

Post a Comment