Sunday, November 27, 2016

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام فوق العاده

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام فوق العاده با کیفیت اورجینال

Download New Song By Alishmas And Mehdi Jahani Called Fogholade

ترانه: مهدی جهانی و اردلان طعمه ملودی: مهدی جهانی تنظیم: فرزان فرخی

آرشیو سانگ ۲ سانگ

با سلام با آرشیو آهنگ های علیشمس به همراه مهدی جهانی در خدمت شما هستیم امیدوارم لذت ببرین

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام فوق العاده,دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی,دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام فوق العاده

متن آهنگ فوق العاده علیشمس و مهدی جهانی

وقتی که بشی از خواب بیدار
کنارم یه روز خوب همرات میاد
حرفا زیاد حسودی می کنن اطرافیان
ولی من نمیذارم اشکات
بیاد پایین از چشات
کسی رو نمیذارم جات بیاد
کسی رو نمیذارم جات بیاد

همیشگیمی تو زندگیمی
تو اوج دیوونگی و دلبستگیمی
تو آسمونی تو مهربونی
قلب منو هر جا میری می کشونی
با تو که هستم چیزی نمی خوام
واسم بسه همین که با تو راه میام
من دل سپردم به تو غصتو خوردم
رفتی و دیدی من و تو از یاد نبردم
فوق العادم با تو ول نکن دستاتو
تو دل من کسی نمی گیره کجاتو
فوق العادم با تو ول نکن دستاتو
تو دل من کسی نمیگیره جاتو

چشامو می بندم دوباره
تورو یادم میاد
که داری می خندی و میگم
دوست دارم زیاد تو فوق العاده بودی
واسه من آره بعد از تو
کسی سر رو بالشم نمیذاره
از وقتی رفتی دیگه بوی عطرت رو تخت نی
من حالم بدتر از قبله دنیا داره می شه تخریب
دل من تنگ می شه وقتی که
هستی حتی برات یه وقتی
اشکات در آد میشم زخمی چرا رفتی

عاشق تو شدم شدی تو مثل خودم
خوشبختیم مال تو میگیرم دور از تو باشم
عاشق تو شدم شدی تو مثل خودم
خوشبختیم مال تو میگیرم دور از تو باشم
فوق العادم با تو ول نکن دستاتو
تو دل من کسی نمی گیره کجاتو
فوق العادم با تو ول نکن دستاتو
تو دل من کسی نمیگیره جاتو

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام فوق العاده روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام فوق العاده اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2gj8xvw

No comments:

Post a Comment