Saturday, November 26, 2016

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام معجزه اینه (ریمیکس)

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام معجزه اینه (ریمیکس) با کیفیت اورجینال

Download New Song By Amin Rostami Called Mojeze Ine(Remix)

ترانه: امین رستمی ملودی: امین رستمی تنظیم: کوشان حداد

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام معجزه اینه (ریمیکس) ,دانلود آهنگ امین رستمی,دانلود آهنگ جدید امین رستمی

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام معجزه اینه (ریمیکس)

متن آهنگ معجزه اینه (ریمیکس) امین رستمی

نگات غم توی چشات حالت خنده هات دوست دارم

هوات یه وقتا گریه هات که میمیرم برات دوست دارم

قلبم پر از عشق توئه معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه

مثل قدیما با نگات دلم میلرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارزه

*****

همه چی داره دوباره تو رو یاد من میاره

مگه میشه تو نباشی و نم بارون بباره

تو دلم یه حرفی مونده که چشات اونو نخونده

ترس روزی که تو نیستی همه دنیامو سوزونده

قلبم پر از عشق توئه معجزه اینه

آغوش تو آروم ترین جای زمینه

مثل قدیما با نگات دلم میلرزه

هنوزم این چشما به یه دنیا می ارزه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام معجزه اینه (ریمیکس) روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام معجزه اینه (ریمیکس) اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2fRPOXb

No comments:

Post a Comment