Monday, November 28, 2016

دانلود آهنگ جدید مهدی عابدی به نام وقتی که تو نیستی

دانلود آهنگ جدید مهدی عابدی به نام وقتی که تو نیستی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Mehdi Abedi Called Vaghti ke To Nisti

ترانه: کسری موسی پور ملودی: کسری موسی پور تنظیم: رامین بهارستانی

دانلود آهنگ جدید مهدی عابدی به نام وقتی که تو نیستی,دانلود آهنگ مهدی عابدی,دانلود آهنگ جدید مهدی عابدی

دانلود آهنگ جدید مهدی عابدی به نام وقتی که تو نیستی

متن آهنگ وقتی که تو نیستی مهدی عابدی

دلم گرفته از اینکه تو نیستی
دلم میخواد یه گوشه ای بشینم
خاطره هات همش میاند سراغم
دلم میخواد خنده هاتو ببینم
میگفتی عاشقم بودی نبودی
عاشقی رو ساده گرفتی رفتی
نموندی پای حرفای دوتامون
عهدی که با هم بستیمو شکستی
دلم گرفته از روزگارم
بدون تو آخه یه بیقرارم
هر شب و هر روز گریه شده کارم
دلم گرفته پر دردم
وقتی نبودی چیکارا کردم
واسه قلبم نبودی یه همدم
دلم گرفته از روزگارم
بدون تو آخه یه بیقرارم
هر شب و هر روز گریه شده کارم
دلم گرفته پر دردم
وقتی نبودی چیکارا کردم
واسه قلبم نبودی یه همدم

واسه تو همیشه قلبم میزد
تو که نیستی زندگیم تباه شد
جای خالیت همیشه تو قلبمه
تو که نیستی زندگیم تباه شد
دلم میخواست همیشه پیشم بودی
کاری کنی که عشق تو من بشم
نه اینکه تنهام بزاری و بری
نه اینکه از تو زندگیت کم بشم
دلم گرفته از روزگارم
بدون تو آخه یه بیقرارم
هر شب و هر روز گریه شده کارم
دلم گرفته پر دردم
وقتی نبودی چیکارا کردم
واسه قلبم نبودی یه همدم
دلم گرفته از روزگارم
بدون تو آخه یه بیقرارم
هر شب و هر روز گریه شده کارم
دلم گرفته پر دردم
وقتی نبودی چیکارا کردم
واسه قلبم نبودی یه همدم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهدی عابدی به نام وقتی که تو نیستی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهدی عابدی به نام وقتی که تو نیستی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2fLi7Jd

No comments:

Post a Comment