Monday, November 21, 2016

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام با خنده گریه میکنم

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام با خنده گریه میکنم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Shahab Ramezan Called Ba Khande gerye Mikonam

ترانه: آرش AP ملودی: آرش AP تنظیم: مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام با خنده گریه میکنم,دانلود آهنگ شهاب رمضان,دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان

دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام با خنده گریه میکنم

متن آهنگ با خنده گریه میکنم شهاب رمضان

با خنده گریه میکنم یه دفعه میشنوم دور تو پره
تو خوبِ حالتو منو یه قلب که دیگه پیش تو گمه
صدای قهقهت میاد تو گوش لعنتیم و من
دیگه نیستم و پیشت کی میکنه دلبری گلم
پیش کی میکنی دلبری بی من
از کی میبری دل تو تا این حد
وقتی گریه میکنی پیش تو کی هست
پس کی نوازش میکنه تورو با این دست
پیش کی میکنی دلبری بی من
از کی میبری دل تو تا این حد
وقتی گریه میکنی پیش تو کی هست
پس کی نوازش میکنه تورو با این دست

++++++++

میکشی دست سردتو به قلب داغون و غمگین من
یه وقتی گریه‌ات گرفت بدون که همیشه من پیشتم
بدون که من پیشتم بگیر تو دست سردمو
با دست سردت بگیر گرمای قلبمو
همین قلبی رو که عاشقش کردی
میخواد بازم بیاد کاشکی برگردی
پیش کی میکنی دلبری بی من
از کی میبری دل تو تا این حد
وقتی گریه میکنی پیش تو کی هست
پس کی نوازش میکنه تورو با این دست
پیش کی میکنی دلبری بی من
از کی میبری دل تو تا این حد
وقتی گریه میکنی پیش تو کی هست
پس کی نوازش میکنه تورو با این دست

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام با خنده گریه میکنم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام با خنده گریه میکنم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2fWdEkV

No comments:

Post a Comment