Sunday, November 27, 2016

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام اسم تو عشقه

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام اسم تو عشقه با کیفیت اورجینال

Download New Song By Alishmas And Mehdi Jahani Called Esme To Eshghe

ترانه: مهدی جهانی و اردلان طعمه ملودی: مهدی جهانی تنظیم: فرزان فرخی

آرشیو سانگ ۲ سانگ

با سلام با آرشیو آهنگ های علیشمس به همراه مهدی جهانی در خدمت شما هستیم امیدوارم لذت ببرین

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام اسم تو عشقه,دانلود آهنگ علیشمس و مهدی جهانی,دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام اسم تو عشقه

متن آهنگ اسم تو عشقه علیشمس و مهدی جهانی

اسمه تو عشقه دنیا بهشته

وقتی تو دستام دستاتو دارم دنیام قشنگه خالی از غم

تو دلنشینی به دل میشینی زندگیه من تو بهترینی

من رویه ابرام بی تو چه تنهام

با تو تو رویام همه ی روزام

هر چی تو دنیاست ماله ما دوتاست

دله ما دو تا عاشق دریاست

هر چی تو دنیاست ماله ما دوتاست

دله ما دو تا عاشق دریاست

*****

پر غم میشه امشب خونه اگه بری میشه حس کمبودت

جوری چفت شده اسمم رو اسمت انگار طلسمه قسمت بوده

سخت نمیگذره وقتی هستی وقتی نباشی وقت نمیگذره

اونی که همیشه میخنده برات تو نباشی دیگه لبخند نمیزنه

میخوام تا آخرش پیش بری همینجوری اولین شبی نیست که پیشمی

اگه میبینی من همیشه با توام واسه اینه هیچ جایی نیست کسی شبیت

به تو مربوط میشه کنار تو شب من روز میشه

تو همه لحظه هام انگیزه میگیرم

از هر چیزی که میبینم هر روز پیشت

اسمه تو عشقه دنیا بهشته

وقتی تو دستام دستاتو دارم دنیام قشنگه خالی از غم

تو دلنشینی به دل میشینی زندگیه من تو بهترینی

من رویه ابرام بی تو چه تنهام

با تو تو رویام همه ی روزام

هر چی تو دنیاست ماله ما دوتاست

دله ما دو تا عاشق دریاست

هر چی تو دنیاست ماله ما دوتاست

دله ما دو تا عاشق دریاست

اسمه تو عشقه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام اسم تو عشقه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام اسم تو عشقه اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2gj7lIn

No comments:

Post a Comment