Sunday, November 27, 2016

دانلود آهنگ جدید حسام راشدی به نام آلبوم

دانلود آهنگ جدید حسام راشدی به نام آلبوم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Hesam Rashedi Called Album

ترانه: شایان جعفرنژاد ملودی: انوشیروان تقوی تنظیم: انوشیروان تقوی

دانلود آهنگ جدید حسام راشدی به نام آلبوم,دانلود آهنگ حسام راشدی,دانلود آهنگ جدید حسام راشدی

دانلود آهنگ جدید حسام راشدی به نام آلبوم

متن آهنگ آلبوم حسام راشدی

من بی قرار تو تو بی قرار من
چه حس خوبیه این بی قرار شدن
تا وقتی با منی تا وقتی با توام
تو غرق عاشقی من بیخیال غم
تا وقتی بین ما لبریز عاطفه
دنیای ما دوتا باهم مخالفه
حال و هوامونو پرسه تو بارونو
هیچکی نمیتونه بگیره جامونو
دنیای ما دوتا باهم مشترک شده
هر روز ما دوتا مث روز تولده
عشق میون ما فرق داره با همه
دیگه همه میدونن دوست دارم یه عالمه

***

عشق من و تورو تو آسمون نوشت
اونکه به عشقمون دنیارو کرد بهشت
تو قلب من تویی تو قلب تو منم
عکسم تو آلبومت عطرت رو پیرهنم
دنیای ما دوتا باهم مشترک شده
هر روز ما دوتا مث روز تولده
عشق میون ما فرق داره با همه
دیگه همه میدونن دوست دارم یه عالمه

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید حسام راشدی به نام آلبوم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید حسام راشدی به نام آلبوم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2glClYp

No comments:

Post a Comment