Thursday, November 24, 2016

دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور به نام با تو خوشحالم

دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور به نام با تو خوشحالم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Meysam Jamshidpour Called Ba To Khosh Halam

ترانه: پیمان یار احمدی ملودی: میثم جمشیدپور تنظیم: میثم جمشیدپور

دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور به نام با تو خوشحالم,دانلود آهنگ میثم جمشیدپور,دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور

دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور به نام با تو خوشحالم

متن آهنگ با تو خوشحالم میثم جمشیدپور

رنگ چشمای تو مثل هیچکی نیست

منو تنها مرد قلبت بنویس

خیلی شادم میکنه خندیدنت

میمیرم اگه یه روز نبینمت

آخ میمیرم اگه یه روز نبینمت

تو کنارم هستی همه چی تو دنیا خوبه

لحظه هال بسازه خوشبختی من میکوبه

از نگاه اول اره میدونی واست میمردم

همه ی وجودمو به چشای تو سپردم اره به چشای تو سپردم

****

من با تو خوشحالم بیا پیشم بمون

زندگی من باش خوشگل و مهربون

این یعنی خوشبختی که باهامی گلم

تو این شب رویایی من کنار توام

اره تو این شب رویایی من کنار توام

تو کنارم هستی همه چی تو دنیا خوبه

لحظه هال بسازه خوشبختی من میکوبه

از نگاه اول اره میدونی واست میمردم

همه ی وجودمو به چشای تو سپردم اره به چشای تو سپردم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور به نام با تو خوشحالم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید میثم جمشیدپور به نام با تو خوشحالم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2gaypcI

No comments:

Post a Comment