Thursday, November 24, 2016

دانلود آهنگ جدید دیام به نام نیمه گمشده من

دانلود آهنگ جدید دیام به نام نیمه گمشده من با کیفیت اورجینال

Download New Song By Diam Called Nimeye Gomshodeh Man

ترانه: ایمان نجاتی ملودی: مجید دلیلیان

دانلود آهنگ جدید دیام به نام نیمه گمشده من,دانلود آهنگ دیام,دانلود آهنگ جدید دیام

دانلود آهنگ جدید دیام به نام نیمه گمشده من

متن آهنگ نیمه گمشده من دیام

من به یادت توی کوچه های این شهر
زیر آسمون ابری با یه مشت خاطره خوب
تو و یادت که شده دلخوشی من
من به یادت با یه آهنگ قدیمی
با تصور خیالت توی ذهنم
مینویسم و نهایت روی کاغذا میخوابم

****

من به یادت فصل پاییز زیر بارونای نم نم
یه شماره روی کاغذ شاید یه حسرت دیدن
حتی اتفاقی شاید
شده این دلخوشی من من به تکرار مینویسم
نیمه گمشده من من به یادت من به یادت
این نوشته ها مهم نیست ساعت و ثانیه هر شب
پر شده از گریه هامو که نهایت بشه یه ترانه از تو
من به یادت نه که سهمی از نگاهت
جز یه اتفاق ساده چیزی پیش روم نداشتم
این همه روزای هفته سر شدن بدون چشمات
این همه روزا گذشتن من بدون تو که هیچ وقت
روزای خوبی نداشتم روزای خوبی نداشتم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید دیام به نام نیمه گمشده من روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید دیام به نام نیمه گمشده من اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2gEULGO

No comments:

Post a Comment