Saturday, November 26, 2016

دانلود آهنگ جدید رضا تیموری به نام حق میدم

دانلود آهنگ جدید رضا تیموری به نام حق میدم با کیفیت اورجینال

Download New Song By Reza Teymoori Called Hagh Midam

ترانه: رضا تیموری ملودی: رضا تیموری تنظیم: رضا تیموری

دانلود آهنگ جدید رضا تیموری به نام حق میدم,دانلود آهنگ رضا تیموری,دانلود آهنگ جدید رضا تیموری

دانلود آهنگ جدید رضا تیموری به نام حق میدم

متن آهنگ حق میدم رضا تیموری

من بهت حق میدم بری

من بهت حق میدم نخوای

با من بمونی

آره اون بهتره از من

فراموشم میکنی کم کم

آخه تو واسه اونی

من بهت بد کردم قبول

ولی برات دلیلی نبود که بری تنهام بزاری

تو هوای رفتن داشت دلت آخراش شک کردم بهت

که بری تنهام بزاری

حق میدم با منم بد شی

حق میدم از منم رد شی

دل کندی آسون خواستم دوتامون

دست تو دست تا تهش باشیم

تو نخواستی که ما دوتا ما شیم

آخه اون همه جوره بهتره حق میدم ما جدا باشیم

****

به حال و روزم میخندی حالا

تو بخند خوش باش عزیز اما

بدون دنیا دو روزه

به احترام روزایی که داشتیم

نفرینت نمیکنم بمیری

آخه دلم برات میسوزه

من بهت حق میدم بری

زیادی دوست داشتنم خوب نیست

من عاشقت بودم یه روزی

یه روزیم عاشقش میشی

میرسی به حرفم که دیگه دیره

میشی مثل من حالا ما هستیم میبینیم

حق میدم با منم بد شی

حق میدم از منم رد شی

دل کندی آسون خواستم دوتامون

دست تو دست تا تهش باشیم

تو نخواستی که ما دوتا ما شیم

آخه اون همه جوره بهتره حق میدم ما جدا باشیم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید رضا تیموری به نام حق میدم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید رضا تیموری به نام حق میدم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2g5A2eh

No comments:

Post a Comment