Saturday, April 29, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام بیداری

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام بیداری با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Bidari

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام بیداری,دانلود آهنگ مهراب,دانلود آهنگ جدید مهراب

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام بیداری

متن آهنگ بیداری مهراب

رفتـــــــــی خیلی غصــــــــه دارم
توی قلبم ازت خیلی کینه دارم
بیداری؟ بگو بیداری یا نه مثل من که شبا تا صبح بیدارم
خودت نیستی ولی میبینمت
آخه عکسامونو دارم گریه هامو که نمیگم
تا نگیره دلت رفتی با اونی که آبجی میگفت بهت
بعضی وقتا تا میاد تا میاد خندم بگیره
فکر تو دوباره میاد حالمو میگیره
خیرم چشام رو به عکسات خیره
گفتم نرو گفتم دلم میمیره
بشکنه دستم چه کارا کردم واست
نمک نشــــــــناس بودی خدا میذاره تو کاست
حرمت شکستی حرمتم چشات بود
بی حرمت کردی اونیکه باهات بود
برگرد کاغذام روانی شــــــــــــدنا
بسه بسه انقدر نوشتم این مردمه بیچاره دیوونه شدنا
نشد که نشد یه شب بخوابم
من همونیم که تا صبح بیدار میمونه
از جلو چشام دورشو دیگه نبینمتــــــــــ
برو برو هرزه ی دیوونه
تو فکرتـــــــــ همیشه یکی هست که نیس
امشب به عشق من از غصه بنویس
نرو مهراب دیوونه میشه اگه رفتی مهم نیــــــــــس بعدش چی میشه
مهم اینه که دیگه مثل قبل نمیشه
غرور و قلبتم باهم نابود نمیشه
خوشحالـــــــــم که حسی نداری بهم
خوشحالم که خوشحالی کناره اون عشقم
خوشحالم که خوشحالی کناره اون عشقم
داغ رفتنتـــــــــ هنوز روی دلم مونده
رو درختا اسمتو حکاکی کردم
همه درگوشی میگن یارو دیوونستا
آخه به دوری تو هنوز عادتـــــــــــ نکردم
من عاشقت بودم یه شهر تورو میشناسه
آخه اسمتو همه جای شهر نوشتم
شنیدم به داداشم خیلی وابستـــــــــــه شدی
نیومدم جلو نفسم شر شه واست عشقم
من بی تفاوت خیلی غیرتی بودما
این دفعه کیو میگی بیاد واستــــــــــ پادرمیونی
من بدجوری لج کردم حتی با پاکتـــــــــــ سیگار
به اونا چی بگم بگم پا بنده اونی
تو دلتـــــــــــ یچی میگه وجدانتم یچی
باشه قبول زمین خوردم بردی حالا که چی
به خاطرت خونوادمم بی حرمت کردم
میدونی مغرورم نمیشـــــــــه برگردم

به هرکی بگی داداش مهراب معراجو میشناسه
هنو ته دلشکسته همش یه کرواسه
ما لاتی نداریما اخلاقمون اینه
ینی وجودشو میخواد توی جمعمــــــــون بشینه
تخیلی شدم خیلی روحیمم ضعیف
تو خیالم یارو رو صدبار میکشم
من حرصـــــــــم میگیره وقتی میدونم داداشم
روزی صــــــــــدبار زیره گوشتـــــــــ منو میده فحشـــــــم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب به نام بیداری روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب به نام بیداری اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2oUmMKf

No comments:

Post a Comment