Thursday, April 27, 2017

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام آرزو

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام آرزو با کیفیت اورجینال

Download New Song By Morteza Pashaei Called Arezoo

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام آرزو,دانلود آهنگ مرتضی پاشایی,دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام آرزو

متن آهنگ آرزو مرتضی پاشایی

چقدر تورو دوست دارم نمیشه باورم، من
از اون روزی که دیدمت نمیری از سرم، ماهم
آرزوم اینه که یه باردیگه تو نگاه کنی تو چشام
آرزوم اینه که بمونی تا آخرش تو باهام…
دیگه غمی ندارمو دوست دارم تورو ، ماهم
بیا تموم عمرمو پیشم بمون نرو ، ماهم
این روزا داره قلب من فقط میزنه واسه تو
میمیرم اگه حس کنم میره جای دیگه حواس تو

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام آرزو روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام آرزو اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2pD4xOd

No comments:

Post a Comment