Saturday, April 29, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام گریم

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام گریم با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Gerim

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام گریم,دانلود آهنگ مهراب,دانلود آهنگ جدید مهراب

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام گریم

متن آهنگ گریم مهراب

امشب جمع همگیتون جمعه

فقط یاد و خاطره هام میونتون کمه

همه چی زوری بود باخت نمیدادم اگه

روزگار رو شاهرگ من نمیذاشت قمه

خوب بد کنارت تو بودم

رفتی از کنارم چرا چشمات کبودن

گفتی همه چی خوبه ولی دیدم اینو دیدی

قیافتم دیدم بدجور پاچیدی

یع حلال زاده ای بود که میگفت همیشه تا تش باهاتم

یه چن سالی از جدایی میگذره ولی من هنوز تو کف باباتم

دروغ میگفت پسر نون حلال بیار خونه

تو گناه کردی دختر اینم حروم زاده مونه

بی ارزشی مث کیسه ی زباله

من اعصاب ندارم بگو بعدی بیاد خاله

امشب بی غیرت ترین عاشق زمینم

من یه بی اعصاب روانی ام هنوزم همینم

خاله دلشو به چی بسته از من دل کنده

خاله قیمت قیمت عشق من چنده

بگو وقتی جدا شدی فاز چی داشتی خدایی

وای لعنت به ناموس تو و اون جدایی

پرسیدم چاره ی دلتنگی چیه گفتی دیدار

اگه بر نگرده چی؟ اگه نخواد سیگار

تو خیلی دیر رسیدی منم شدم نابود

مهراب خر شدی مگه عشق و عاشقی کجا بود

یه روز به یکی میگفتم تو چشم اهوی منی

ولی حالا چی؟ باعث بی ابرویی منی

اصن گیریم که گیریم که تو خاطرات گیریم

بیس و چار ساعته ام پای آرایش و گریم

ما سوختیم من و تو سیوختیم تو این بازی

آخرشم حقمونو از این دنیا نمیگریم

حق من این نبوده بعد پن سال

ببینم دسای یکی دیگه رو توی دستات

هنوزم که هنوزه یادمه قول و حرفات

خداوکیلی بگو چی کم گذاشته بودم من

چی بوده مشکلت بعده پن سال من اینو تازه فهمیدم

یه گرگه پشت این گریم خوشکلت

همیشه سواله زندگیم این بود پس من چی؟

همیشه تو دسرسی بدون هیچ دس رنجی

تو بد نبودی دختر بد کردنت

مث سگ شدی قلاده ام دور گردنت

همیشه همیشه از قدیما گفتن موندنی راهشو پیدا میکنه

تو رفتنی بودی بهونه میخواستی آخرشم رفتی من موندم تو خونه

نمیدونم چرا هرکیو میبینم یه نفر ولش کرده رفته

تف تف به مرام تو دختر تف به تمام روزای خوب رو هم رفته

من بی معرفت ترین ادم رو زمین میشم اما نمیذارم کسی بم بگه اویزون

اویزون خودتی و هفت نسل قبلت دنیاتو با یه حرکت میکنم نامیزون

همه میگن صدات شبیه مهرابه خب وزیرشم

شاه خوده مهرابه من وزیرم وزیر خود کشی و مرگم

وزیر این تیغ و شاهرگ و خونابه اینقد نفس نفس زدم تا عروس اون نشی

پشت کردی به من الان مادر بچه شی

تو که پای من نسوختی ولی سوختش سیگارم

خونه ی شما چراغونی من تو تاریکی بیدارم

اینقد خستم که دیگه هرطور راحتی

برو بی ناموس برو هرزه ی پا پتی

من خاطره ی روزای خوبتم اینقد داد زدم گرفت این صدای لعنتی

حق من این نبوده بعد پن سال

ببینم دسای یکی دیگه رو توی دستات

هنوزم که هنوزه یادمه قول و حرفات

خداوکیلی بگو چی کم گذاشته بودم من

چی بوده مشکلت بعده پن سال من اینو تازه فهمیدم

یه گرگه پشت این گریم خوشکلت

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب به نام گریم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب به نام گریم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2pfU2Po

No comments:

Post a Comment