Friday, April 28, 2017

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام خاطره ها

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام خاطره ها با کیفیت اورجینال

Download New Song By Morteza Pashaei Called Khatere Ha

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام خاطره ها,دانلود آهنگ مرتضی پاشایی,دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام خاطره ها

متن آهنگ خاطره ها مرتضی پاشایی

بگو قلبت به جز من دل به کی بست
همون روزی که میگفتم یکی هست
تو راست میگی زیادی بودم انگار
دروغ گفتی تو رو می بخشم اینبار
حالا گریه کن از دوری دستام
من این دنیای بی عشق و نمی خوام
چقدر گفتم نرو یک دونه ی من
میمیره این دل دیوونه ی من
به گوشت میرسه دل مال تو بود
چشای من هنوز دنبال تو بود
دل تنهام و خون کردی که رفتی
من و تو نیمه جون کردی و رفتی
قسم خوردم ولی باور نکردی
خیال کردم یه روزی برمی گردی
تو آدم آهنی بودی ندیدم
چه جاهایی به داد تو رسیدم
بگو قلبت به جز من دل به کی بست
همون روزی که میگفتم یکی هست
تـو راست میگی زیادی بودم انگار
دروغ گفتی تو رو می بخشم این بار

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام خاطره ها روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام خاطره ها اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2qdy7H4

No comments:

Post a Comment