Friday, April 28, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مارلبرو

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مارلبرو با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Marlboro

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مارلبرو,دانلود آهنگ مهراب,دانلود آهنگ جدید مهراب

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مارلبرو

متن آهنگ مارلبرو مهراب

قدم قدم با اون تو کنار اون برو دوباره من و پاکت خالی مارلبورو

چه قشنگ قدم میزنی از میون مهمونا امشب میدرخشی همه دلا رو بسوزونا

گل از دستم افتاد چشمم بهت افتاد مبارک باشه ولی به روی تو تف باد

یه جوری برو پشت سرتم نبینی اغا بی زحمت یه جعبه شیرینی

پاکتم خالی شد رو اعصابمه این صدا های تو دوباره داستان یه مشت و قرص و یه تیغ

گفتم یکی بینمونه راز موهاتو میدونه راز موهاتو هیچ داستان منم میدونه

از بچگی تا الان عاشق عروسی بودما اینا با حرفاشون بدجوری منو سوزوندنا

هر وقت جایی چراغونی میشد ترس منو ورمیداشت میگن از هرچر بترسی یه روز سرت میادا

نقشت تو چشماشو من نقاشیتو میکشیدم ای تف به ذاتت من چقد دروغ شنیدم

بزن زیر گوشم بگو از سر رام برو کنار امشب تو رخت خواب خاطراتمونو به یاد بیار

اینقد بیرونو نگاه کردم شکسته پنجره چقد قرص خوردم خاطراتت از یاد من بره

من و میبینی و رد میشی و نگاه نمیکنی من عشقت بودم معرفی نمیکنی؟

مادرمو یادته؟ هرکی میبینتم میگه رفت به رحمت خدا اونجا کجاست که هرکی خلاص میشه میره

به قرآنت بریدم منم ببر اونجا مگه همیشه نمیگن اگه یه قدم برداری صد قدم خداست خدا نزدیک تر میشه

پس چرا همیشه عاشق هرکسی که میشم قدم بر میدارم هی دورتر میشه

عکس چشات تو این خونه منو به گریه میندازه توی نبود تو همدم من فقط همین سازه

تورو خدا بس کن دیگه صبرم سد اومد این گلاویه های پیانو از جاش در اومد

بمیرم یا زنده بمونم دردام کم شه به نظرت همونو قرانو که قسم خوردی بزنه از کمرت

فقط یه اعتراف کن بگو که عاشقم بودی بودی که از همون اول آدم رفتن نبودی

من با صدام احساس تورو تکون نمیدم تا خودت نشناسی خودمو نشون نمیدم

کارم پنهون کاری شده و یه سوئیشرت طوسی با رقبت لباشو به جای لبام میبوسی

این مهرابتو غیر خودت هیچکی نمیشناسه ولی من تورو خوب میشناسم تو خیلی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مارلبرو روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مارلبرو اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2pr1O7F

No comments:

Post a Comment