Thursday, April 27, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام چشم آهو

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام چشم آهو با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called CheshmAhoo

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام چشم آهو,دانلود آهنگ مهراب,دانلود آهنگ جدید مهراب

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام چشم آهو

متن آهنگ چشم آهو مهراب

امشب دوباره رفتم تو همون روزای بچگی

بابا بیدار شو اشک مادرمو ببین

صدای خستم فدای چوب توی دستت

این دفه یه جوری بزن تا کبود شه زندگیم

تو جشم اهوی من بودی

کی شکارت کرد

کی چیکارت کرد

اصن نمیدونم چی شد

اصن نمیدونم کجا کی سوارت کرد

تا حالا شده تنها باشی توی خونه؟

ببینی گیتارت مث کمرت شکسته؟

همه درا بسته داد میزنی ولی با صدای خسته

د برگرد لعنتی د توروخدا بسه

دوست دارم گفتناتم از رو ترسه

هرچی گفتی با جون دل گفتم چشم

چشم چشم د چشم اهوی من

هنوز همون گرگم که تن به قلاده نمیده

باشه روی من سیاهه اما اینو یادت باشه

اون که گوسفند سیفیده پرده دختریتت

پرده ی بین مارو درید

اون خریتت

حلقه ی دستتو کی خرید

شغالا دورت کردن تو این گرگو ندیدی یه مشت لاشخور بی صفت

تو با اونا پریدی چقد خون دل خوردم تو بازم ندیدی تو بازم ندیدی

روز مرده ها لعنتی چی واسش خریدی

پشت سرت بودم اشکامم رو گونه هام

همش گریه میکردم د بگو چی واسش خریدی

اخه میگن خاک گور تا گور پاگیره

میگن خون قراره امشب دنیارو بگیره

رفیق شب گریدتام شده دستگیره ی ماشین

دسشو با ذوف میگیری میخوای پا گیر چی باشی

عکس پس زمینه ی گوشیم تو بازیه قایم موشک

من گربه تو ام موشی دوباره قایم شدی

هرچی میگردم نیستی د سگ پدر تو کوشی

میگن شاه شطرنجم اره؟ من سرباز تو بودم

اون زمانی که همه چی خوب بود تو کیشم کردی و من ماتت موندم

مارلبورو ته کشید کمربند پاره شد تو ترافیک خیابونا عشقم اواره شد

شمع خونه خاموش یادم فراموش با عکسات تو با اون هم اغوش

همیشه از قدیما گفتن یا خودش میاد یا نامش میاد

قدیمیا مردن الان طرف با عشقش میاد

تا کی نبض رگام دنبال چشات بدوه

مرهم درد یه ملت مرگ مهراب دوئه

امشب کل تنم داغه هیچی نمیفهمم

اسمتو با تیغ رو تنم یادگاری میزنم

نتونستم نتونستی اونم نتونست

دلم خیلی ازت پره دلم گرفته از اون حس

چادری که واست خریدم زیرتون میندازی؟

کادوی روز مرد داری واسش یه توله میسازی؟

اسم الانمو فقط مدیون تو ام خیانت تو بود که منو خاننده کردا

گور بابای اسم من اسمو میخوام جیکار من تورو میخوام نمیخوام خاننده شما

شده پا بند شبات تو دلت به اون گرمه؟

فقط جا سیگاری خونس که دلش به من گرمه

اینقد پی ات گشتم شکست این زانوی من

خداحافظ بانوی چشم اهوی من

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب به نام چشم آهو روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب به نام چشم آهو اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2oCOYpy

No comments:

Post a Comment