Friday, April 28, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون ۲(بابایی)

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون ۲(بابایی) با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Delkhoon 2 (Babaei)

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون 2(بابایی),دانلود آهنگ مهراب و ایمان نولاو,دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون ۲(بابایی)

متن آهنگ دل خون ۲(بابایی) مهراب و ایمان نولاو

دلتنگم واسه صدات بابایی
که میگفتی هیســـــــــ پسر من خوابه
بوسه بزن پسر به پلکای بابایی
بابا خیلی خستس میخواد بخوابه
قسم، قسم به غربتت بابا
که هیچ بهشتی زیر پای تو نیست
دلم لرزید مثه زانو های بابا
امشب به عشق تو بابا بهشت زهرا خونیست
دلم تنگه، تنگه واسه صدای کلیدت
غربتتو این دنیا ندیدن اون دنیا کی دیدت
بدهکارم به مردونگیو عشقت
من بدهکارم به چروک دور چشمت
همیشه فکر میکردم که پشتمــــــــ نیستی بابا
ای وای شرمنده روم سیاه
هوا بده بابا دیگه هوامو نداره
مامان بگو بابا نره تنهامون نزاره
اَمان، اَمون از وقتی که بابا نباشه و دخترکش باشه
اَمان آی اَمون از اون روزی که بابا بمیره ولی پسرش خواب باشه
اَمان، اَمون از اون روز که بفهمی
که بزرگترین تکیه گاهت تو دنیا بابات بود
اَمان، اَمون از درد بی پدری
که باباتو بخوای خب بگن بابات کو
اِنا لله واِنا الیه راجعون
بابا رفتا دوباره دلای اهل خونه خون
جیگرم بد میسوزه وقتی پا میزارم خونه
مامان میگه سایَتــــــــــــ شبیه بابات میمونه
یادگاری مونده ازت فقط یه سررسیده
که بعد مرگتـــــــــــــ بابایی به دستم رسیده
خدا نمیبخشمت بابامو غریبونه بردی
هیشکی نمیدونه بابام چقدر سختی کشیده
من پسرتم یادگاری از دل ارتش
خدا داغ خیلی آرزو هاشو گذاشت رو دستش
آخه این همه آرزو، این همه خاطره
چرا تو این دنیا فقط باید بابای من بره
بابا، مامان قلبش مریضه ها طاقت نداره
آخه عکساتو میبینه هی چشاش میباره
روز رفتن تو دیر رسیدم حلالیتـــــــــــ بخوام
پام تو این دنیا گیره حلالم کن بیا
اَمون بده خدا من بابامو ندیدم
اَمون بده خدا بدون اون غریبم
اَمون بده واسه یه بار با هممون وداع کنه
حتی واسه یبار شده اسم منو صدا کنه
بمیرم، تا کی باید رو عکس تو حرف بزنم
بمیرم، یه بار دیگه پاشو صدا کن پسرم
بمیرم، یاد تو با خودم زیر خاک ببرم
بمیرم، بمیرم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون ۲(بابایی) روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون ۲(بابایی) اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2paZy5V

No comments:

Post a Comment