Thursday, April 27, 2017

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دقیقه های آخر

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دقیقه های آخر با کیفیت اورجینال

Download New Song By Morteza Pashaei Called Daghighe Haye Akhar

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دقیقه های آخر,دانلود آهنگ مرتضی پاشایی,دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دقیقه های آخر

متن آهنگ دقیقه های آخر مرتضی پاشایی

می خوای بری از پیشم دیگه عشق من بی همسفر
میری سفر
دلواپسم واسه تو
دلواپسم واسه تو عشق من
برو
تنها برو
اما بخند
این لحظه های آخرو
تورو خدا نزار یه امشبم با گریه های من تموم شه…
قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه
نزار که اشک چشم من بریزه پشت پای تو
کی میاد؟! جای تو
دقیقه های آخره میری واسه همیشه
منم همون که عشق تو تموم زندگیشه
همون که دلخوشی نداره
بعد تو تموم میشه
کی مثل تو میشه
بعد من هرجا میری یاد من نیفت
هرچی بشه
من عاشقم
راحت برو عشق من
گریه نکن آخه طاقت ندارم و میمیرم و می خوام تورو
راحت برو عشق من
تورو خدا نزار یه امشبم با گریه های من تموم شه
قرار دیدنت از امشب آخه آرزوم شه
نزار که اشک چشم من بریزه پشت پای تو
کی میاد؟! جای تو
دقیقه های آخره میری واسه همیشه
منم همون که عشق تو تموم زندگیشه
همون که دلخوشی نداره
بعد تو تموم میشه
کی مثل تو میشه؟!

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دقیقه های آخر روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دقیقه های آخر اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2p84Zm5

No comments:

Post a Comment