Friday, April 28, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Del Khoon

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون,دانلود آهنگ مهراب و ایمان نولاو,دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون

متن آهنگ دل خون مهراب و ایمان نولاو

عزیزم رفته من اشکم در اومد لای لالا
خدا کاری بکن صبرم سر اومد لای لالا
امشب اولین شبیه که بابا نمیاد خونه
آبجی گریه نکن مامان چشات چرا خونه؟
بابا عادتشه مامان با چشم باز میخوابه
بابا پاشو آبجی دلش بدجوری بی تابه
پاشو مهمون داریم توکه مهمون نوازی
بزن زیره گوشم بیدارشم تموم شه این بازی
توکه خوب میدونی من یکی جنبه ندارما
میزنم زیره همه چی میرم سراغ خون بازی
یادته خواب دیدم که رفتی اون دنیا
خیره پسرم گفتی که اشتباه دیدی
بابایی پاشو عمو اومده ها
پاشو دیگه پاشو زشته خوابیدی
دستامو مشت کردم جلوی آیینه
تو پسرتو خوب میشناسی اعصابم پایینه
امشب تو خونمون شامه غریبانه
رفتی بابا خاموش شد چراغ این خانه
انا لله و نا اله راجعون
بابا رفتا مامانی تو لالایی بخون
خدا مهمون نوازه بابا مهمون خداسا
میخوای دردمو بدونی خدا خب یدقه وایسا
امشب بهشت زهرا به عشق صحرای محشره
مامان نبودم من که بیفتم به دست پاش نره
تو بلندگوی قبرستونم داد میزنن کیم
میگن کیه این دیوونه میگن کیه این پسر
همه رفیقام یکی یکی پیغام میدنا
تو یکی بودی بابا من دیر فهمیدما
منو مادرم هیچ جواب خواهرامو بده
بابا امشب خواهرام تورو از من میخوانا
بابایی بابایی بزن زیره گوشم
ببین لج کردم امروزه رو مشکی نمیپوشم
اسمتو ابالا گرفتنو پس خودت کجایی
برسد به روح سید وحید شجاعی
بابایی صدات تو گوشم
هنوزم زمزمه میشه توکه رفتی بعد تو
دیگه این دل ..دل نمیشه
توکه با سختیا ساختی
با همین جدایی باختی
ولی دنیایی روکه میخواستیو واست نساختیم
رفتن تو دلمو بد سوزوزنده
دارم دیوونه میشم ازغم تو
این همه آدم چرا من خداجون بسمه خو
تا به کی بشینم ببینم عکساتو و بخورم حسرتتو…
تو بیدارشو کل دنیامو میدم من سرتو

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دل خون اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2oPhxvn

No comments:

Post a Comment