Sunday, April 30, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دلشوره دارم

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دلشوره دارم با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Delshoore Daram

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دلشوره دارم,دانلود آهنگ مهراب و ایمان نولاو,دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دلشوره دارم

متن آهنگ دلشوره دارم مهراب و ایمان نولاو

امشب پای کاری پای کاره همیشگی
دلشوره دارم دلم شور میزنه همش کجایی زندگی
خوابتونو دیدم میگن تعبیر نداره یکی بینمونم باشه دیگه تاثیر نداره
پیکم چپ شد بد بیاری بازم یادت مثل همیشه سردرده واسم
بشکنه این زانویی که تو آخر راشی بمیره اون دلی که تو دلدار نباشی
جهنم انگار نمیخواد یه روز بهشت باشه دنیا حتی یه بارم نمیخواد به کام عشق باشه
اسمت سره زبونمه مثل ضرب المثلی وای تف به اون چشای عسلی
منو از آرامشم کشوندی تا جنگ ذاتی دل بسته بودم به یه مشت چرند خرافاتی
بیزارم از سگ ولگردی که تو چشات وله که دلت هزار راه رفت به جز راهی که باس بره
دلم یه یاغی شده پای افکار بیمارت هم از تو راحت شدم هم از دودای سیگارت
ارزونی خودتو اون غریبه که پیشته به سلامتی داداشم که الان رفیقته
نمیدونی اشوب این دل داره چه جریانی حال یه سرباز بیزار از پست و نگهبانی
عشقتو تو تار و پود رویاهام بافته بودم از چشای عسلیت یه اقیانوس ساخته بودم
یه چیزی هست لابد که کسی نموند باهام اسم مارو خط بزن از لای خاطر خاهات
چه تیکه کنایه هایی که بقیه بهم زدن حال چه کسایی رو با بخیه بهم زدم
دلشوره دارم که تنهایی سرت به چی بنده از خط بالای ابروت معلومه
که بدجوری دل از چشات کنده من دلشوره دارم
اخه وقتی که میترسید دستاش پاهاش تنش میلرزید
الان کجا با کی داری خاطره میسازی
دلشوره دارم انقد نگرانم چون یکی بینمونه از سره ترس نرم سراغ خون بازی
من دلشوره دارم لعنتی نگرانم کردی با فکرت پاکت سیگارمو تو خالی کردی
تو همون ادم پر احساس هستی یا نه پای وعده هاتو قولات هستی یا نه
کاش بودی کنارم دل یکم اروم میشد شایدم تو خوشیات غرقی بگو مستی یا نه
عطرت الوده بود تو نفسام غرق شد زود صدات واسم قرص ارام بخش شده بود
پر از فکرو خیال واسه اینده بودم واسه تو حتی از خودم دل کنده بودم
چرا باور کردیم سر زدی تو الافیم کاره این دلم شده گوشه گیری خیال بافی
واسه فراموش کردنت بگو هست هنوز راهی چه غروری داشت این مرد تو بودن خدایی
چرا هر جا خوردیم که ما زمین تو پا نشدی اخر قصه رسیدو منو تو ما نشدیم
دلی که شکست و غروری که ساده له شد دفتر شعرامو برد و یه شهر عاشقت شد

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دلشوره دارم روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام دلشوره دارم اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2qsa0E1

No comments:

Post a Comment