Thursday, April 27, 2017

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام باید کاری کنی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام باید کاری کنی با کیفیت اورجینال

Download New Song By Morteza Pashaei Called Bayad Kari Koni

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام باید کاری کنی,دانلود آهنگ مرتضی پاشایی,دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام باید کاری کنی

متن آهنگ باید کاری کنی مرتضی پاشایی

باید کاری کنی

دلم تنگه مثه ابرای تیره

تو یه حسی مثه زندون اسیره

تو از احساس من چیزی نمیدونی

که داری بیخودی من و می رجونی

یه امشب جای من باش جای اونی که چشماش

به در خشک شد ولی عشقش نیمومد

یه امشب همسفر باش مثه من در به در باش

جای اون که به دنیا پشته پا زد

باید کاری کنی آروم بگیرم

باید یک لحظه دستات و بگیرم

باید برگردی امشب باز به این خونه

باید این لحظه ها یادت بمونه

یه امشب ماله من باش ماله مردی که دستاش

به جز دسته تو همراهی نداره

بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم

دله من غیر تو راهی نداره

من از تو یاد گرفتم تمامه زندیگیمو

حالا با کی بگم این قصه ی وابستگیمو؟

رو دوشه کی بزارم یه دنیا خستگیمو؟

باید کاری کنی تو که باز مثله قدیما

به هم خیره بشن چشمای خیس و اشکیه ما

همین امشب که تنهام باید برگردی اینجا

باید کاری کنی آروم بگیرم

باید یک لحظه دستات و بگیرم

باید برگردی امشب باز به این خونه

باید این لحظه ها یادت بمونه

یه امشب ماله من باش ماله مردی که دستاش

به جز دسته تو همراهی نداره

بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم

دله من غیر تو راهی نداره

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام باید کاری کنی روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام باید کاری کنی اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2plMzgk

No comments:

Post a Comment