Sunday, April 30, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام جنون

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام جنون با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Jonoo

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام جنون,دانلود آهنگ مهراب,دانلود آهنگ جدید مهراب

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام جنون

متن آهنگ جنون مهراب

سخته تو خونواده باشی همه دورت جمعن ولی مبینی تنهایی
یه کمر شکسته یه حال خراب عشقت میره ولی عجیبه سرپایی
نمیدونم واسه اشکایِ امشبم خدا واست چی میبُره جریمه
باشه ما پایین شهریم هرچی میخوای بگو
فقط اینو یادتـــــــ باشه خدامون کریمه
من اونیم که هیچوقت گریه نمیکردا
اشکامو میبینی تف توی اون ذاتت
تو بازی کردی با من بازیتم قشنگه
عاشق که شدیم گفتی نمیخوامت
یه عکس منو برد توی اون روزا
که کنار من بودی خوش بودی حتی زور
خودم میدونستم که بهتــــــ نمیرسم
میدونستم آرزوهام باهام میاد تا گور

به زودی میشنوی دیگه نمیتونم ببینمت
چیا کشیدم سر تو چیا کشیدم از غمت
دارم میرم پیش خدا عشقمو تنها میزارم
تو فکر اینم زیرخاک چجوری طاقت بیارم
میرم زیر خاکـــــــ تو آروم بخواب
میرم کنارش تو آروم بخوابـــــــ
این قبر واسه من شده خونه عزا
خونتونو ساختین باهم من شدم خونه خراب

دیر رسیدم دورتو گرفتن
به آتیش کشیدن این شغالای هفت خط
دلشوره دارم سگ پدر تو کوشی
دوباره بوق اشغالو دوباره خط رو خط
تو مثه یه فحش ناموســـــــ میون حرفامی
تو باعث بی ناموسی من توی فردامی
من سرم بلند نمیشه تو کوچه که راه میرم
من هنوز رگمو سر بی ناموسی میدمــــــ

سر به هوا شدی دلت به هوای کیه
اشکام قطره قطره میریخت با اونکه راه میرفت
حکم داداش منو داشت ولی برادری نکرد
من زیر هشتــــــ که سهله رفتم زیر هفت
نگاه نکن به من، من بی غیرتم مشتی
تو بی غیرتم کردی حالا که برگشتی
میگی دیگه نمیتونم دنیا باهام بده
میگی هرکی بهت رسید از پشتـــــ بهت زده
سرِ سفره عقد گفتم به پای هم پیرشید
منِ دیوســـــــ میخواستم به پات یه شبه پیر بشم
انقدر دنبالته چشم که دستورشو بدی
از صفر تا صدشو فحش ناموس میکشم
هم تو منو میشناسی هم من تورو میشناسم
که حرفاتو از روی ریا نمیزنی
اصلا مهرابــــــــ به درک اشک مادرم در اومد
حرف دهنتو بفهم زِره زیادی میزنی
یه ملت با صدای من آروم گرفتن
صدای منو بشنو از دل خیابونا
من سنگدل ترین آدم این شهر پر نورم
دیگه خبری نیست دختر از اون دل مهربونا
من داغون ترم از اون چیزی که فکرشو کنی
هرکیو میشناختمـــــــ در خونشو به روم بسته
ولی خیالی نیست منم خدا دارم مشتی
بازم راه میرم با این زانوی شکسته

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب به نام جنون روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب به نام جنون اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2pj6M7P

No comments:

Post a Comment