Sunday, April 30, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پانتومین

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پانتومین با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Pantomin

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پانتومین,دانلود آهنگ مهراب,دانلود آهنگ جدید مهراب

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پانتومین

متن آهنگ پانتومین مهراب

بک گراند این صفحه ی گوشی یه عکس خونوادگی که تو هم توشی

تو بهونه میخواتسی گفتی خدا نخاست چرا چون از همدیگه دور شیم

امشب خیلی بیشتر از چیزی که فک کنی خرابم

امشب رو بالشتی که بوی تورو میده میخوابم

گفتی چشات خیره س دوس ندارم همش تو فکر باشی

گفتم خیلی میخوامتا گفتی مرسی داداشی

بدجوری حالمو گرفتی خدا بازی کن با حالش

دلت خیلی شلوغه ها شتر گم میشه با بارش

امشب دلم از شکسته ها مث خرابه پره

امشب دلم کم مونده حتی از خدام ببره

فرق بین ما تو اینه که من عمل میکنم

ولی اکثر کارات بی چدر پانتومیمه

یه قدم جلو بری بدجوری ترکیدی

نپرس چرا چون چشام میگن پات رو مینه

به عشقت خسته شده صدام تو معتاد صداشی؟

امسالم تحویل شدا تو نمیخوای سر به راه شی؟

هنوز از زخمی که به تنم زدی خون میزنه بیرون

به عشقت داداشاتو زدم تو به من میگی داداشی؟

بعد رفتنت یه شب چشام خشک نمیشه

شکستی خیالت راحت شد آخه خب که چی

دوباره قدمای تو نگاهم پشت شیشه

تو باعث شدی تنها فکرم خود کشی شه

دل من خورد شه زیر پات دل تو گنده میشه؟

ببین این خیانتت تو زندگیم گم نمیشه

پانتومیمه من عمل میکنم ولی اکثر کارای تو پانتومیمه

یه قدم چپ بپری ترکیدی چون چشام میگن تو پات رو مینه

چه بخت گندی وقتی رفتی و سرنوشت من با تو اینه

چرا چون پانتومیمه

سهم یکی دیگه شدی سهمم عکس نگات شد

زندگیمو غم گرفت و دنیای اون چشات شد

تیره شد این قلب خسته مث رنگ چشات شد

خاطرات با تو بودن شده کابوس تلخ من

نبوده حق من

سوختم تو رفتی مرحله ی بعدی

تا الان موندی واسم خیلی خواهری کردی

همش چشام خیره س به عکس تو صفه ی این گوشی

و هی افسوس که به گذشته نمیشه برگردی

تقویم این گوشیم هنوز روی روز رفتنت مونده

تماسای بی پاسخ پیامای نخونده

ساعت زنگ دارم هنوز روی شیش صب کوکه

ساعت شیش تولدت بود توی اون کافه ی متروکه

مشکوکه دلم به خواست اون چشات

دلت کیو میخاست؟ مهرابت هنوزم چش به راس

امشب دلم به همین عکسای پاره پوره دل خوشه

دیگه مث قدیم رنگ چشات منو نمیشکه

اونور خطی و پشت خط من دستاتو میگیره

اینور خط یکی با صدای تو گریه ش میگیره

امشب هرچی بیاد رو زبونم با گریه میخونم

امشب از اون شباس که من بدجوری دیوونه م

من یه بی اعصاب روانی مریض قرصی ام

من اون گدای محبت که حالشو نمیپرسی ام

ببین من دلیل شب بیداریا ها و گریه ها و بغضم

گفتم نرو زندگیمو میبازم بهت نگفتم؟

نگفتم عشقت واسه این قلب پاره پوره نیازه؟

ببین داغ این دل بی صاحاب تازه شده تاززه

ببین خدا جای حق نشسته این شبا درازه

جالا یکی با خورده ی دلم دنیاشو میسازه

حلالت باشه تو خیانت کردی من چوبشو خوردم

امشب ناخواسته به قرصای خودکشی دس بردم

سهم یکی دیگه شدی سهمم عکس نگات شد

زندگیمو غم گرفت و دنیای اون چشات شد

تیره شد این قلب خسته مث رنگ چشات شد

خاطرات با تو بودن شده کابوس تلخ من

نبوده حق من

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پانتومین روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پانتومین اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2oUwKLo

No comments:

Post a Comment