Friday, April 28, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام خونآبه

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام خونآبه با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Khoonabeh

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام خونآبه,دانلود آهنگ مهراب,دانلود آهنگ جدید مهراب

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام خونآبه

متن آهنگ خونآبه مهراب

دوردونه قلبم
مارو که شکستی
واسه این جدیده
حداقل لایی نکش مشتی
خوب کشیدی کنار ولی دیر نیست میبینم
اون روزی که سر خاکم با گریه برگشتی
خونآبه های کف این خونه رو میبینی
وصیت کردم رنگ جنازمم نبینی
قرمز شده خونه
خونآبه بازی کن
من زنونه میبازم
تو مردونه بازی کن
تنتو میسازه
من قبرمو میسازم
کجایی؟
میخوام نگات کنم بازم
لحظه ی مرگمه میخوام صدات کنم بازم
من باید بمیرم
اگه عشقمو نشناسم
دنیا سرم آوار
پرده ها رو دوختم
چشمام میسوزه
مارلبرو ها سوختن
نخند جلو چشمام
مسموم هواتو
بخیه بچه بازی شده

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب به نام خونآبه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب به نام خونآبه اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2qewwkq

No comments:

Post a Comment