Saturday, April 29, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام سولومون حاشیه

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام سولومون حاشیه با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Solomon Hashiyeh

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام سولومون حاشیه,دانلود آهنگ مهراب و ایمان نولاو,دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو

دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام سولومون حاشیه

متن آهنگ سولومون حاشیه مهراب و ایمان نولاو

اینــــدفه روزگار شرط جونم دوباره بازی کرد

به دل هرکی نشستم واسم حاشیه سازی کرد
دوباره دنیای مجازی و این حاشیه و سلفی

تو که یه نفری اخه کجارو گرفتی
این حرفایی که میزنی به مــــن ضربه نمیزنه

به خدا این کارا کارای یه پیرزنه
ازم دل کندی رفتی گفتی مهراب لاشیه

کارت درسته ها دورم پر شده حاشیه
فقط شرمندگی موند جلو آهنگ سازم

این جاده ی صاف من چرا همش دست اندازن
یه دستم گوشیه و کامنتای بی جواب

فکر نکن اینقد راحت با هم میشیم بی حساب
همیشه خوشی خواستم حتی واسه دمشنم

بذار راحت باشن تا دوست دارن فش بدن
ولی من روانیم تو منو خوب مشیناسی

جلوم نمیبینمت خنجرو از پشت بزن
از اون جارو کشی که شد مدیر برنامه

یا اون کفاشی که هنوزم کفشش پامه
یا اون که واسه موزیک رپ یه سر درده

قرص ترا میخوره که صداش برگرده
ببین من وایسمیم حتی جلو از بهترا

یادتونه اولین تکستونو کی نوشت برات
ببین من نفرین نمیکنم مثل پیرزنا نیستم

امیـــــــدوارم هر تهمتی زدی از حونت درآد
از عکسایی که پخش کردی از داداشم

ببین من مثله کوه هنوزم باهاشم
اینایی که امروز واسه ما سینه سپر کردن

واسه مداد پیشرفت مثل یه تراشن
حتی اگه نباشن

مث تو نمیتونن رو شونه هــــــام سوار شن

ببین اینایــــــی که صاف کردن داری میری بالا یه درصد فکر نکن از هم جدا شن

با این کارا تو میخوای بشی اسطوره ی مردم

باشه تو خوبی اصلا تو یه آدم خر دم
ده تا انگشتمم عسل کنم گاز میگیری بازم

با آهنگی که خوندم باهات فاز میگــــیری واسم
جفتمون خوب میدونیم داری از اون بابا میری بالا

شمارم دور میزنه ببین میبینیم جالا
اگه تو آهنگامون من آخر میخوندم

فکر نکن شاخ بودی من به فکر تو بودم
واسه این که به هوای من صداتو گوش کن

هرچندم فرقی ام نداشتا اول و اخر منم
لعنت به لحظه ی گرفتن ماکت واسه تو

آخه پست فطرت چقد نمک نشناسی تو
از گفتنیات گفتم حالا رسیدم به خودت

دوباره دور برداشتی چیه شلوغ شده دورت
با اســــــم و رسمت مسخرت و رسیدنت به ما

به اون آدم دو رویی که تو بهش میگی بابا

هر کاری دادیم بیرون شیش تا صـــــــاحاب پیدا کرد

خیلیا فش دادن و گفتن مهراب چیکار کرد
امون از آدمای گرگ صفت از دروغ

میخوای گنده بشی خیلی با شهر شلوغ
هی خدافظی و سلام مسخره

آخه انصافا کی از شما پست تره
شمارو میبینم به چشم یه آدم ناشی

انگار خیلی دوس داری تو حاشیه ها باشی
آدمایی که نیستن و تو هواشون رو داری

حتــــــی وقتی بودن نقشی نداشتی جز یه گاری
زنگ زنگ این زنگای ناشناس

آخه واقعیت تو همینه خودتو خوب بشناس
تو کلا فعالی من تو چشات دیدم

من بغیر خدا تا حالا از هیشکـــــی نترسیدم
به مولا قسم نخواستم بریزه آبروت

من هیچی نمیگم تو هم نمیاری به روت
با این سن و سالت میخوای منو خراب کنی دس خوش

بابا آروم تر چقد گاز میگیری از پشت
یا آدم بدی هســــتی یا بد آدمی البته فرقیم نداره اصن تو هردوش
از غربت محمد رضا تو اتریش

تا الکلای پس مونده ی تو بطریش
یا آبروی عکسایی که تو پخشه

بگو غلط کردم تکرار کن دو بخشه
یکی بینمونه نگرانم خاله بیا

گفتی اینارو تو نوشتی تو حاشیه ها
ولی آفرین شاگرد خیلی خوبی بودی

یادت موند گفتم آدم ازین حاشیه ها میاد بالا
به علی قسم پروازتو سقوط میکنم

تو حاشیه بساز من سکوت میکنم
دو دیقه پیش گفتم توی دستم گوشیه

با همین یه دست هیکلتو کبود میکنم

میدونم تو خودتی داری فوش میدی به همه

این شهرت نی بری بالا سرش با یه قمه
از کثافت و بازی کردن با ناموس مردم

تا قسم خوردن به خدا و نون و جو و گندم
خراب کردن تو با من فقط یه عکسه

هرچی طرفدارم داری واسه بهزاد پکسه
داداشیات چرا دورتو خالی کردن

کرم از خوده درخته نگو اونا کـــــــاری کردن
چار تا عکس ازم پخش شد فکر کردین هنر کردین

تا حالا به عکسات با دخترا دقت کردی
باشه تو خوبی ولی عکسام به عکسات شرف داشت

تو سو اسفتاده کردی از دخترای طرفدار
عشقمم بر زدی ولی نیوردی به روم

نترس به کسی نگفتم که تو مخش کردی دو رو
زودتر از اینا میخواستم حرفامو بهت بگم داش

ولی مرامم میگفت هیس خفه مرد باش

موزیکُ تکست دات آی آر
ببین گروهتـــــ با همه دار و دسته هاش

آدم دزد و بی صفت کم نداشت
شرایط همکاریمون چی بود گفتی چی باشه

گفتی باید وایسم تو روی داداشم
از اون محروم لعنتی و اون استدیوی گــوه

تو کل استدیو تو جمع کن یه چمدونــــــــه یه ساک
بابا جمع کن خودتو یکم به خودت بیا

خواستی بیای سینه خیز توی آژاک بیا
یکی بینمونه نگرانم خاله بیا

گفتــــــی اینا مال توئه تو این حاشیه ها
البته دس خوش خوب اومدی تو حاشیه

این یکی از اون آرزوها که تو داشتیه
ببین هم من خوب میدونم هم تو میدونی

تو هیچوقت نمیتونستی و نمیتونی
رقابت کنی با مهراب خسته صدا

هرجا میری مواظب باش یکی هست مثل ما

یکی هست مثل ما

رفاقتو ثابتـــــ میکنم نشونت هنوزم باهامه

کفشی که با دستای خودت واسم دوختی

هنوزم زیر پاهامه
هنوزم زیر پامی

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام سولومون حاشیه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب و ایمان نولاو به نام سولومون حاشیه اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2pinowq

No comments:

Post a Comment