Friday, April 28, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مسافر خونه

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مسافر خونه با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Mosafer Khooneh

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مسافر خونه,دانلود آهنگ مهراب,دانلود آهنگ جدید مهراب

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مسافر خونه

متن آهنگ مسافر خونه مهراب

ببخشید این جا هنوزم همون مسافر خونست؟
پس مثل قدیم یه قوه بیار خاله مهرابم

دیر اومدم رفته دلم واسه مسافر خونه
تنگ شده بود خیلی مجنون توی انفرادی
میره دنیا عوض میشه با فرهاد میره لیلی
مهمونم امروز توو این مسافر خونه
همین جا میاد گاه همیشگی
خاله عشقمو چند ساله ندیدم
آدرسشو داری؟ میشه بهم بگی؟
خاله بزن به حساب قهوه ی آخره
اینم یکی از هزار تا قهوه که با عشقم خوردم
هنوزم مث قدیم میام اینجا
آخه عشقمو همیشه این جا می آوردم
هنوزم پاتوقم این مسافر‌خونه ست
من با تموم اتاقاش خاطره ها ساختم
ماه عسل بودیم خون شد ماهمون
عشقم هوا به هوا شد زندگیمو باختم
خداحافظیات مال من سلامت مال اون
عشق دو آتیشتو اون مرامت مال اون
دلتنگی واسه من سردرد واسه من
اون پرده های عفافتو وا کردی جلو اون
گریه هات واسه من بغضات واسه من
یادته چقدر گفتم بهت بمون ؟
تو میگفتی به من که خومونی بشیم
اون آقا پسر کیه که بهش میگی ایشون؟
بعضی وقت ها انقدر حرف توو دلت جَمعه
که نمیتونی جلوی اشکاتو بگیری
فریاد میکشی هیشکیو نمیخوای
دلت میخواد کنار عکساش بمیری
همیشه اونی زندگیه تو رو خراب میکنه
که قرار بود زندگیتو باهاش بسازی
انقدر خون از تنم رفته که سرگیجه میگیرم
باید مهراب عوض کنه به منبع خون سازی
دُردونه ی قلبم رو زخم من مرحم
دلخوشیه شبا و لحظه های پُر دردم
به یه تار موت قسم که میگذرم از چشات
اصلا شاید یه روزی بگی من اشتباه کردم
نه میخوام که برگردی نه میخوام که تنها شی
داداش حال من به درک فقط مواظبش باشی
امروز نمیدونم چی به سمت اینجا منو کشوند
هوای اتاق مسافر خونه نفسمو برید
بغض کردی آروم نیستی دلت براش تنگه
چاره ی دل تیغه ، چاره ی دل تیغه
خاله ازدواج مگه حرومه خدایی؟
که منو ول کرده با یارو شده صیغه
خاله تاحالا شده یکی موقع حرف زدن
هی سکوت بُکنه هی خیره بشه بهش
اصلا داستانش انقدر سوزناک باشه که
از غم بدبختیش بخواد بترکه دلت
ای بر پدرت لعنت که نموندی
حتی به هزار زور و زحمت
بر پدرت لعنت من خوابتو میبینم
تو خوابی با اون رو تخت
ای بر پدرت لعنت گفتم چشات خونه
گفتی بزار پای قسمت
بر پدرت لعنت این همه هَرزه گری
واسه تو نشد درس عبرت

دیگه نمیخندم برات دیگه غیرتی نمیشم
همه چیو میریزم توو خودم دیوونه تر میشم
دست خورده شدی هر جایی شدی
معتاد تیغ شدم میبینی
همرو واست نوشتم آخه نامه ی آخره
یادت باشه تنها اشکی که هیچ وقت
نباید ریخته شه اشکای مادره
کجای بازی چشای تو خیسه اشک میشه؟
اون که آبروی من بود بی آبرو میشه
حواسم هست بهت که اصلا حواسم نیست
چرا کنارش خوابیدی چرا لباست نیس؟
روزای آخرم گفتی یه جای کار میلنگه
اصلا پیش خودت گفتی که عشقم دلش تنگه
چرا با من ؟ دلم بعد دوریت هر شب با تیغ میجنگه
تو چرا رفتی ولی هر رفتنی یه تقاصی داره
مثل چشمای مادری که هر شب میباره
الهی بمیرم نمیتونه حتی نگام کنه
جنون گرفت منو رفتی حالم خرابه
عکساتو شیکوندم قرصامو نخوردم
رگامو پاره پاره کردم بازم نمردم
بابام میزد توو گوشم هی تکونم میداد
مامانم واسه زنده موندم قرآن قسم میداد
دیگه روم نمیشه که توی جمع گریه کنم
دیگه روم نمیشه جاییمو با تیغ بزنم
جلو تموم دکترا شرمنده شدم
دیگه اسم بیمارستان میاد خجالت میکشم
هنوز رو دیوار مسافر خونه یادگاریت هست
اگه گذرت خورد یه نگاهی بش بنداز
باید یادت بیفته که چی بودی چی شدی
فقط بعدش یه شاخه گلایون رو خاکم بنداز
دلتنگی خیلی نامرده …
آخه یه بار عاشق میشی و از چشم میوفتی
قیمت عشق من چنده؟
چقدر سوال کردم خاله …
چقدر سوال کردم خاله آخرم نگفتی

دُردونه ی قلبم رو زخم من مرحم
دلخوشیه شبا و لحظه ای پُر دردم

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مسافر خونه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب به نام مسافر خونه اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2oHE4yZ

No comments:

Post a Comment