Sunday, April 30, 2017

دانلود آهنگ جدید گروه ۰۱۱۱ به نام Emergency

دانلود آهنگ جدید گروه ۰۱۱۱ به نام Emergency با کیفیت اورجینال

Download New Song By 0111-band Called Emergency

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید گروه 0111 به نام Emergency ,دانلود آهنگ گروه 0111,دانلود آهنگ جدید گروه 0111

دانلود آهنگ جدید گروه ۰۱۱۱ به نام Emergency

متن آهنگ Emergency گروه ۰۱۱۱

تکراری بخاطر خوب داری
تو قلبت غم داری چیزیو کم داری

این چشام باز چرا بارونیه
شب همیشه به همین آرومیه

ببین منو که باز اینجا تنهام
بشین نرو بی تو غرقه غمهام

سخته برام که پر از کینه شم
وقته تعبیر خوابمه پس بیا پیشم

وقتی پیشمی چشمای من برق داره
با تو بودن واسم خیلی فرق داره

انگار که دل من باز هوای شب داره
حتما میخاد عاشق بشه یکباره

میای پیش من موهات افشون باشه
شاید خواب من خیالو افسون باشه

زمستون من با تو بهاره
وقتی نیستی دل هوای گریه داره

[ماهان]

جز با صدای تو
آروم نمیگیرم

آهسته تنها
غرق تو میمیرم

رفتیو دل بریدی ساده
ازمنو اون همه بی تابی

انگار نه انگارگفتی با من
میمونی تا صبح مهتابی

مهتابی…مهتابی

[اشکان cool]

بهت میگم که فقط مال من باش
واسه پرواز دو تا بال من باش

گفتم وقتی رفتی بستی دستم
خیلی راحت گفتی عاشق هستم

اشتباه از من یه بار بخشش از تو
بیا مرحم شو بده تسکین دردو

بردی شرطو بدون من کم آوردم
نبودی روزارو بیادت میشمردم

پس سایه ی نگاتو بدزد ازم
دل بگیر به آسمون ببر بزم

دل بستم به تو تا آخر خط هستمدلبندم
از دنیا دل کندم دلتنگم

هنوز با تو یکرنگم میجنگم تو رو بیارم به چنگم

[ماهان]

میترسم از اینکه بری دیگه نیای
گفته بودی با من تا آخرش میای

کاشکی میدونستی دیگه طاقت ندارم
با چه زبونی بهت بگمدوست دارم

رفتی دل بریدی ساده
از منو این همه بی تابی

انگار نه انگارگفتی با من
میمونی تا صبح مهتابی

رفتیو

انگار نه انگارا

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید گروه ۰۱۱۱ به نام Emergency روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید گروه ۰۱۱۱ به نام Emergency اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2pNtYwI

No comments:

Post a Comment