Friday, April 28, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام کلاه گیس

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام کلاه گیس با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Kolagis

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام کلاه گیس,دانلود آهنگ مهراب,دانلود آهنگ جدید مهراب

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام کلاه گیس

متن آهنگ کلاه گیس مهراب

من از دنیا رفتم پسرتــــــــــ به دنیا اومده
همه بابا شدن واسه ما پسر کم اومده
مُهر ننگ حروم زاده توی زندگیت یه رازه
یه روزی ته چهرش منو یاد تو میندازه
صدای پیچ بیمارستانو گریه این نوزاد
چقدر بدبختـــــــ بودی که فروختی منو به دوزار
اسممو روش نذاریا که مسئولت داره
نه ماهه هیشکی اسم پسرشو مهراب نمیذاره
یادته همیشه میگفتم شمع گل پروانه بابا اومد ولی من نبودم خاله
رنگ شراب یادگاریش یه کلاگیسه
حتی تو هوای گرم موهاش همیشه خیسه
داستان کمربند تموم شد رسید به سوراخ آخر
حیف اون بچه ای که تو آینده به تو میگه مادر
توی شناسنامشـــــــ اسم پدر ناشناسه
قربون خدا برم که تقدیرش اینو خواسته

شبای بی قراری خیابونی نبود که من نگشتم
چه صحنه هایی من دیدمو با گریه برگشتمــــــــــــ
خط ترمزی نیست که از آمارم در اومده باشه
شاید همینجا جاییه که تورو سوار کرده باشه
همیشه اول قصه میگفتمــــــــــــ یکی بود یکی نبود
جدا کرد آخر مارو روزگار بی پدر حسود
یکیشون مرد تو قصه، یکیشون دوباره دوتا شد
بازم داستان مرگ مهرابــــــــــــ زیر آسمون کبود
این قصه روی خوشی نداشت تو دیدی از اولش
کی بود که قسم میخورد میمونه به مرگ مادرش
امون از عرقای حرومی که بدون من ریختی
امون از اون دوستت دارم گفتنای آخر شبش
تو ناموسم نیستی تویی که بی ناموسی کردی
سرت بازه جلو اونا جلوم روسری سر کردی
دستام به جای دستای تو به الکل دست زد
اصلا سلامتی الکل هشتاد درصد

یادمه بابات همیشه میگفت پسر سر سفرت نون حلال بذار
اونکه لالایی بلد بود چرا خوابشـــــ نبرد
اون لالایی میگفت گوشای تو کرد بود
حق باباتــــــــــ این بی حرمتی نبود
تو بی حرمتش کردی تو به کی رفتی دختر
آبروی باباتو تو یه شبه لهش کردی
نگرانم نگران اشکای مادرم
یا نفرینایی که پشتته بعد اینکه برم
اون خدایی که همیشه میسپردمت بهش
خیلیـــــــــــــــــ وقته که پشت کرده به من
نمیدونم چوب کدوم گناهمه
منو زخمای رو تنم شما همه، گفتم زمین گرده پس بچرخ تا بچرخیم
تو نفهمیدی چه بدبخیتایی سر راهمه
موزيکـــُ تکستــــــــــ دات آی آر
لعنت به منی که هنوز عکسشو تو قاب عکس دارم
کنار پنجره با پاکتــــــــــ مارلبرو شده کارم
امشب نامه هاتو زیر بارون آتیش میزنم
اصلا خودمو آتیش میزنم که انقدر دوست دارم
هنوزم عکس چشای تو توی بزرگترین قابه
تورو قسم میدم به اون بچه ای که خوابه
منو فروختی چی خریدی تو؟ لعنت خدارو؟
خدا لعنتـــــــــــــ کنه اونکه بعد من پای تو وایساده
بازی کردی با من ببینی آخرش کی میبازه
آخه مهرابتو غیر خودتــــــــ هیشکی نمیشناسه
امشب تو آتیش خاطراتت بدجور میسوزم
امشب دلی رو که پاره کردی با گریه میدوزم
خاکسترم سُرمه چشاته آرایش کن واسش
لعنت به اون چشایی که میخواستــــــــــ بمونه بام تا تش
لعنت به نخ به نخ سیگارایی که واسه تو سوختن
واسم گرون تموم شد ولی تورو ارزون فروختن…

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب به نام کلاه گیس روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب به نام کلاه گیس اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2qoPNyG

No comments:

Post a Comment