Friday, April 28, 2017

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پرسه

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پرسه با کیفیت اورجینال

Download New Song By mehrab Called Parseh

آرشیو سانگ ۲ سانگ

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پرسه,دانلود آهنگ مهراب,دانلود آهنگ جدید مهراب

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پرسه

متن آهنگ پرسه مهراب

کارت عروسیتم رسید تبریک

کادوی عروسیتو عشقم پیش پیش خریدم

تو دیوونگی واسه خودم یلییم

تا حالا کله خرابتر از خودم ندیدم

میبخشمت ولی با چشای خونم

قسم نده بدون خود زنی نمیتونم

بجا تسلیم عشق بودن همه دیوونگیت میشه

کسی که فک نمیکنی تموم زندگیت میشه

میبخشمت ولی رفتی دگ برو

دوباره عکس تو دوباره ماربرو

قشنگ قدم زدی از میون مهمونا

دنیارو بسوزون جیگر منو نسوزونا

میسوزونه تنم همه دروغا که گفتی

از دلم رفتی به پا از چشمام نیوفتی

به یاد اخرین شکستو اخرین حرف تو

گفتی دوست دارم اینو که خوب یادته گفتی

من جون میدادم واست واسش رم می دادی

گرگا دریدنت از چشه مردمم افتادی

خدایی چی هم قیمت من بود که ولم کردی

بی پدر چرا از اول نگفتی مسافری

لعنت به تک تک خالایی که بخاطر تو زدم

میگن قیدت رگاشه من گردنمم زدم

لعنت به شعله های کبریت به ملودی هر بیت

چقد سوزناک خوندم ولی آب نشد این سردیت
حالو هوا واسه من غمگینه

یکمی هوا رو صاف کن نفسم سنگیه

من همونی که میبخشه نه به دل میگیره

منو خوب میشناسی من واست میمیرم

دیر اومدی اون که عاشقت بود دیگه میمیره

دیر اومدی اونی که منتظرت بود حالا داره میره

دیر اومدی اون که عاشقت دیگه میمیره

دیر اومدی اونی که منتظرت بود حالا داره میره
اخر خنگ شد دلت که منو سوزوندی

شرط میبندم یه خط از نامم تو نخوندی

همون نامه ای که روز رفتنم نوشتم

نکنه فک کردی الان من تویه بهشتم

من یه عاشقم اسممو نیار رو زبونت

با اینکه همیشه گریونه تورو میخندونه

من همونیم که سر تو رگ میدادا دختر

منو ول کردی رفتی سراغ اون مفتپر

شنیدم چند جا پشتم گفته میترسم ازت

بابا من از خوندم ندیدم گردن کلفتر

بهش بگو دادش دیدارمون نزدیکه

معلومه مهرابو نشناختی مرتیکه

من جون میدادم واست واسش رم می دادی

گرگا دریدنت از چشه مردمم افتادی

خدایی چی هم قیمت من بود که ولم کردی

بی پدر چرا از اول نگفتی مسافری

آموزش دانلود آهنگ از رسانه سانگ ۲ سانگ
برای دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پرسه روی لینک های پایین کلیک راست کرده و گزینه save link as را بزنید و در مسیر دلخواه ذخیره کنید یا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده کنید
و در اندروید بر روی لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید

نوشته دانلود آهنگ جدید مهراب به نام پرسه اولین بار در دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ پدیدار شد.



from دانلود آهنگ جدید | دانلود آهنگ شاد | سانگ تو سانگ http://ift.tt/2oHIq9r

No comments:

Post a Comment